martes, 18 de noviembre de 2014

8.SAIO PRAKTIKOA

Arratsalde on!
Blogarekin izandako arazo baten ondorioz ezin izan dut lasterrago idatzi, baina hemen nago berriz!. Saio honen deskribapenarekin eta hausnraketarekin hasteko, esan beharrekoa da oso klase arraroa izan zela, praktikako ohiko klase bat bezala hasi zelako eta prestatu gabeko hezkuntzari, metodologiei, teknologiei eta abarrekoari buruzko ez prestatutako debate batekin amaitu genuelako.

Klasearen hasieran, Alaitzek SITEan gauza bereziak egiteko hainbat programa erakutsi zizkigun. Horregatik nire taldeak eta ni erabaki genuen Scoop it! kontu bat egitea, SITEra igotako informazioren bat bertan ere publikatzeko.

 Bestalde, aurreko egunean egindako Slideshare kontua modu egokian erabiltzen ikasi dugu. 6.saio praktikoan erabiltzean, ez genuen oso ondo ulertzen eta bertatik lortutako linka bakarrik itsatsi genuen sarreran. Baina egun honetako saioari esker power pointa SITEan itsaztea, ikutea eta irakurtzea lortu dugu.

Bi gauza hauek egin eta gero, ikasle bat irakaslearekin hasitako elkarrizketa baten ondorioz, ikasle guztiok bertara gehitu ginen parte hartzera. Debate honetan IKTko klaseetan dugun askatasunaz, baliabide berriekin frogatzen ari genuen esperientziaz eta erabiltzen genuen metodologia motaz hitz egiten hasi ginen, eta hortik beste gaietara sakontzen hasi ginen. Debateari jarraipena emateko, gaur egun LHko geletan erabiltzen den metodologiaz hitz egiten hasi ginen. Bertan berritu beharreko puntuetaz eta teknologiak gelan duen garrantziaz, etorkizunean klasean teknologia berriak, seguru aski, izango duten garrantziaz hitz egin genuen eta, azkenik, umeak klasean aspertzearen faktore nagusiak zeintzuk ziren  eta egoera hori sahiesteko zeintzuk aldaketak egin behar ziren aztertu genituen.

Egun gutxi barru debate honen laburpen txiki bat ikusteko aukera izango duzue Dokugunea-ko kide batek debatean grabatutako zati bat SITEra igoko dugulako eta Blog honetan ikusteko aukera emateko bertara ere igoko dudalako. 
Hurrengora arte!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario